2016. július 16., szombat

Előszó avagy ha valaki hallgatóságra talál

Sziasztok!

Bár nem szívesen beszélek a témáról, mégis látok és hallok olyan dolgokat, amiket más nem. Vagy látja és hallja, csak letagadja, vagy nem beszèl róla. Èn is sokáig elhallgattam a dolgot a világ elől, mert akiknek elmeséltem, azok vagy kiröhögtek, vagy nem hittek nekem.

Nem véletlenül vagyok a horror megszállottja. Kicsi korom óta látok és hallok dolgokat. Fogékony vagyok a túlvilági jelenlétekre és hiszek is bennük. Elvégre kell lenni valaminek a halál után is.

"Amit megtanultál a tiéd marad, az benned rejlik. A tudás, amit megszerzel, a tapasztalataid és az élményeid, érzéseid a halálod után semmissé válnának?"
Picúr barátom szavai, amik mélyen elgondolkoztatnak. Picúr elég spirituális személyiség, akit a munkám során ismertem meg. Kamionsofőr.
Igazat kell adjak neki. Mert hová is kerül az emberi "lélek" halála után.

Van egy kutatás, ami azt bizonyítja, hogy az emberi lélek 21 gramm. Annyival leszünk könnyebbek halálunk pillanatában. De ez persze megmagyarázható biológiai folyamatokkal, kutatásokkal stb...
Ha nem is lehet megmèrni a lelkünk súlyát, biztosan van. Elvégre te is biztos éreztél már lelkiismeret fúrdalást. Persze a tudomány a földbe döngöli az okkultizmust, a paranormális dolgokat és persze azokat is, akik hisznek bennük. Ha meghalunk, valaminek történni kell. És vannak olyan lelkek, amelyek visszajárnak. Nem feltétlen gonosz szándékkal.

Miért is kezdtem bele ebbe a blogba? Mi volt az, ami miatt mégis elmesélek nektek pár dolgot,  amit átéltem?
Az egész egy Facebook poszttal kezdődött. Végre találtam hallgatóságot, akikkel megoszthattam pár részletet abból, amit átéltem. És nem nevettek ki. Hittek nekem. Nem éreztették velem, hogy hülye vagyok, akinek túlbuzog a fantáziája. És ez nagyon jól esett.
Persze, biztos lesznek olyanok, akik hitetlenkedni fognak és meg is van rá minden joguk. De ha csak egy ember is van, aki hisz nekem és meghallgat, írni fogok. Leírom az élményeimet, a reakcióimat és a tapasztalataimat.

A két felbújtó pedig nem más mint Sziny Ke és Lola Rose JB. Lányok, ha csak ti ketten fogtok olvasni, már az megéri nekem. Köszönöm a kezdő lökést!

A blogon javarészt az én tapasztalataim lesznek olvashatók. De emellett más paranormális történeteket is olvashattok, illetve listát a kedvenc szellemvárosaimról, és ki nem maradhatnak az összeesküvés-elméletek sem, melyeknszerves részét képezik az életemnek.

Kezdjünk is bele az első élményembe.

Kellemes olvasgatást és borzongást kívánok.

Heather

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szellemvadászaim